joi, 18 februarie 2010

CU RELATIA LA PSIHIATRU

Fiecare am avut o relatie , la un moment dat (daca ne raportam la o anumita cunostinta a noastra nu este neaparat adevarata afirmatia, dar suna bine), care s a terminat dintr un motiv - sau altul , fapt destul de irelevant (asta pentru ca in general esti fericit ca s-a terminat si chiar daca nu te bucuri atunci sigur te bucuri mai tarziu cand ai cunoscut o alta persoana mai buna decat precedenta). De aici ne impartim in 2 categorii : cei care aleg sa mearga mai departe si cei care raman agatati parca in spatiul temporal al relatiei (cunoastem si asemenea persoane, au ramas blocati exact cum ramane o conducta - apa mai trece cate putin dar nu indeajuns de mult). Am facut parte din ambele categorii – insa ultima despartire nu mi a lasat decat gustul dulce al victoriei (bine daca stau sa ma gandesc nici victoria asta nu este chiar asa de dulce pentru ca ne-am dat seama ca nu l-ai iubit mai deloc).
Mi a dat puterea sa merg mai departe – m as fi dus atat de departe incat nici sa nu ii aud numele - unul destul de comun de altfel (Gogu cum ar fi). Atat de fericita si implinita am fost, incat am avut o perioada de burlacie bine-meritata dupa multi ani de constrangeri si compromisuri. Mi am dorit atat de mult aceasta libertate incat nu m am mai uitat in jur, nu am tinut cont ca ranesc oameni care poate tineau la mine, oameni fara intentii ascunse. Am profitat la maxim de momentul castigat “cu sudoarea fruntii”(bine asta doar ca metafora ca daca era rupeai de mult relatia) si am trambitat sus si tare ca nu mai doresc o alta relatie, ca nu mai am nevoie de nimeni alaturi de mine, ca ma simt bine asa.. Si ce sa vezi ca momentul euforic a trecut… m am trezit ca dintr un dus cu apa rece…bun dus dar luuung, atat de lung incat am pierdut legatura cu lumea exterioara si lumea exterioara a pierdut legatura cu mine.
Am admis ca suntem facuti din acelasi aluat, insa de sexe diferite cu un scop – acela de a ne fi alaturi unul celuilalt – la bine si la rau intocmai, acela de a ne inmulti – inca nu s a reusit inmultirea prin spori ca la ciuperci , acela de a impartasi idei si cu o persoana de sex opus, acela de a comunica si de a ne tine companie in momentele grele… Multe din ele se pot face si intre persoane de acelasi sex – multe adica toate - dar lasa o senzatie mai pregnanta de bine facute intre persoane de sex diferit - fapt dovedit de cercetarile stiintifice.
Asa ca am ajuns din nou sa imi doresc sa impartasesc impresii, sa ma plimb prin parc, sa vorbesc la telefon, sa rad, sa plang, sa ma enervez, sa arunc cu obiecte (casabile - cum ar fi farfuriile), sa adorm gandindu ma la tine…un TINE oarecare – momentan are un hanorac cu gluga trasa pe ochi , imi apare usor in ceata si cred ca nici el nu stie ca ma cauta… Asa ca ma gandesc sa l strig, poate ma aude AIIIIICI SUNT!!!!! ..... dar conducta.... conducta , este infundata la el

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu