luni, 22 februarie 2010

ZIUA DE LUNI

Anul stelar 2010, data stelara 22 februarie, ora 19.16...17

Tot orasul doarme!

Weekendurile, dupa denumirea lor se intelege ca sunt facute pentru distractie si de aceea ziua de luni ar trebui decretata zi libera dupa weekend (SUBSCRIU!!).

Prin aceasta dorim sa institium o petitie online, ca weekendul sa inceapa cu o zi pregatitoare - vineri - si sa se termine cu o zi de odihna dupa weekend - luni, cu prelungire si marti in functie de cat de agitat a fost weekendul.

Pe principiul ce caut eu in viata mea ne intrebam, noi si restul populatiei muncitoare, ce cautam noi la munca? De ce nu ne gasim pe o plaja pustie cu briza marii in freza si alaturi de o cafea calda? Sa vadem rasaritul pe plaja... Ah da!! Pentru ca muncim acum, ca la vara sa putem face asta.Dar eu nu vreau la vara, eu vreau ACUM! Cand nu este aglomerat la mare, cand nu este cald, cand ma pot bucura de sunetul valurilor fara sa imi zbiere un moldovean in urechi... Dar nu'i nimic, voi ajunge probabil impreuna cu restul populatiei muncitoare, sa ma scald in apa calda si in soare arzator, printre copii mici si mai mici care urla si arunca cu nisip - amandoua in acelasi timp.

Ne vedem deci la vara marea mea!

Vreau ca lunea sa ma trezesc tarziu, dupa ora 13, sa vad soarele sus pe cer si sa nu am nicio treaba toata ziua. Sa ma plimb prin parc si sa nu imi sune telefonul - nu, nu vreau sa stiu ce faci azi - bucura-te de ziua ta de luni, asa cum fac si eu! Vreau sa ajung seara tarziu acasa, la fel de odihnita ca si dimineata si sa ma uit la un film bun - telefonul va sta cuminte in geanta cam pana marti dimineata - fara sa sune macar desteptatorul.

Deci da, o chinezoaica/japoneza sa imi faca masaj la talpi (foarte bun masajul corporal – cine sa ofera?), unul negru si mare sa presteze un masaj la spate, si unul negru cu o frunza in mana sa imi faca vant (de ce sa irosim 2 negri pentru asa ceva?! Ma gandesc ca … dar mai bine nu mai ma gandesc!) - doar de impresie artistica. Asa ar arata o zi de luni, perfecta pentru mine.


...ce bine ca maine e marti! :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu