luni, 10 mai 2010

VIATA

...este cel mai de pret lucru pe care il avem. Nu stii niciodata cand se termina firul si cand te trezesti fata in fata cu ultima clipa. Oare atunci ai sa regreti ceva? Sunt lucruri care au ramas nespuse, nefacute, neterminate?
Poti atunci sa privesti cu seninatate la tot ceea ce ai facut si sa fii multumit de tine? Ai iubit indeajuns? Ai vazut in ochii persoanei iubite aceeasi iubire pe care o simteai si tu? Ai vazut marea de destule ori? Ai zambit indeajuns? Ai ras cu pofta? Micile bucurii ale vietii sunt cele care ne fac sa mergem impacati catre sfarsit...atunci cand suntem acolo sa putem spune "am trait!".
Cand ai mers ultima oara descult prin ploaie? Cand ai stat ultima oara pe o plaja goala - doar tu si marea? Cand ai spus ultima oara "te iubesc" din tot sufletul ? Cand ai privit in ochii cuiva si ai spus "imi pare rau" sau "am gresit"? O placi? Poate ar trebui sa stie si ea... Il iubesti ? Spune-i-o mai des.
Viata e prea scurta si prea frumoasa sa ne-o irosim printre ganduri negre si vorbe pe care sa le regretam mai tarziu. Da, trebuie sa ne urmam visurile - sa credem in idealuri - dar nu trebuie sa trecem prin viata singuri. Gaseste persoana alaturi de care poti sa te bucuri de fiecare clipa si mergi alaturi de ea pe drumul vietii. Bucura-te de fiecare clipa, si daca te va parasi tine minte ceea ce nu te ucide - te face mai puternic. Revino-ti si continua-ti drumul. Mereu la fel. Niciodata nu stii cand ai ajuns la final.
Pentru fiecare viata are anumite valente si fiecare in viata isi are prioritatile lui, unii vor sa faca bani, altii vor sa isi intemeieze o familie. Eu una vreau sa fiu fericita si linistita, nu vreau averi imense vreau sa traiesc normal si decent alaturi de cei pe care ii iubesc si care ma iubesc, am auzit o vorba de curand, ceva de genul "viata este o provocare nu o competitie" iar eu cel putin asa privesc lucrurile. Pana la urma in viata nu ai de castigat si nici de pierdut nimic, pentru ca pana la urma cu totii ajungem tot acolo, cred eu ca cel mai important este sa traiesti ... frumos.
Da, persoanele din jurul nostru ne parasesc - rand pe rand, tuturor ne suna ceasul. Daca maine va fii prietenul tau cel mai bun? Sau sotul/sotia? Daca maine vei afla ca parintii tai au plecat spre "lumii" mai drepte? Le-ai spus tot ce doreai sa le spui? Stiau cat de mult tii la ei ? Poate vei regreta atunci, insa acum inca mai ai timp.
Pana la urma cu totii plecam din lumea asta, ar fi bine totusi sa plecam impacati ca am facut tot ceea ce ne doream sau macar ca am incercat, iar atunci cand plecam sa plecam inconjurati de oameni dragi.


I've had beautiful eyes stare me right in the face...and moved on

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu