joi, 18 martie 2010

FEMEIA

...care nu stie sa faca o bucurie barbatului de langa ea.

Nu fac un secret din faptul ca am fost crescuta intr-un spirit liber. In care (printre altele) oricare membru al familiei poate face si poate cumpara orice doreste - chiar si din banii celuilalt. La mine in casa se cumpara saptamanal cartuse, twistere si paine - in orice ordine vreti. Am mai multe nopti dormite pe balta sau in Delta decat la munte. Tatal meu pescuieste si vaneaza de cand il stiu - si m-a invatat si pe mine. Ceva-ceva s-a prins.
Imi place sa am langa mine un barbat care stie macar diferenta intre stiuca si biban, care stie sa spinningul e pescuitul la rapitor sau care a calcat macar o data la un concurs de pescuit. Pentru ca asta stiu eu ca face barbatul : pescuieste si vaneaza. Zambeste cand prinde un peste si ii da drumul - pescuit sportiv domne! Acestea fiind spuse, mai departe cu povestea. Acest om minunat din viata mea, care este tatal meu dispune de un magazin de profil, cu care momentan ne aflam la Targul Aventuri la Pescuit. Aici la targ, in marea lor majoritate barbatii vin sa cumpere - chestii trebuincioase celor mai vechi indeletniciri ale omului. Numai ca unii din acesti barbati nu au inspiratia necesara sa vina singuri (sau nu pot sa vina singuri, poate nevasta crede ca au ceva interesant si pentru ea la targ...poate o rochita sau un gloss ...) - si vin cu prietena/sotia. Si unde se opreste el HOP! si ea (pai daca nu au rochite si gloss ce sa faca ?). Apare de nicaieri precum un fum. PUFFF parca s'a teleportat "ce e aia ?" "un costum de vanatoare, pentru pasajul (ce-i un pasaj? pasajul de seara sau de dimineata - vanatoare la pasari (rata sau gasca)) de seara (este si de zi? - nu, este de dimineata). Imi trebuie, stii ca ti-am spus" "asa scump??" si de aici fata celui mai iubit dintre pamanteni - in viziunea ei - incepe sa cada...incet-incet cam pana la curea. Si se schimba fete-fete si priviri cu subinteles..."dar ce scump e!!!" "da...ai dreptate draga mea..." 90% dintre barbatii care vin cu insotitoare de sex feminin nu cumpara produsul - dupa discutia de mai sus. Si atunci vine marea mea nedumerire : "de ce?" de ce sa nu il lasi sa isi faca omul o placere? Da, ambele sporturi sunt scumpe dar ii fac omului placere. Adica se simte mai bine - si atunci nu se mai cearta asa des si nici nu e frustrat... Dar nu, "taca-taca" femeia ca o moara stricata ... Ce daca ea da mai mult pe farduri&haine intr-o luna decat ar da el acum pe un costum/lanseta/mulineta etc. ?! Important e sa fie ea acolo si sa isi impuna punctul de vedere. Acum eu, care de felul meu se zvoneste ca sunt razbunatoare - fapt nedemonstrat stiintific - as recurge la urmatoarea metoda in locul barbatului - vrei sa iti iei fond de ten? Mergem impreuna! Vaaai asta ?!?!?! Atat de scump ?!?!? Nuuu, nu se poate si pace!! Si sunt sigura ca dupa 2-3 asemenea discutii ea va ramane acasa la viitoarele targuri si nici nu va intreba mai apoi cat a fost aia sau cealalta. Poate data viitoare nu mai uita cand e ziua voastra, sau a mamei tale sau poate de 8 Martie ai sa primesti mai mult decat un buchet de flori si un "La Multi Ani"...sau poate nu!
E atat de greu de inteles ca fiecare are o pasiune? Fiecare are ceva ce il multumeste in viata ? Eh uite ca unora le place sa pescuiasca sau sa vaneze!! Unora le plac ambele.
Si da, prefer un barbat pescar. Are muuuuulta rabdare si face lucrurile cu pricepere. As merge cu el la pescuit zilnic (eu as muri de plitiseala)- sa il vad cum se lupta sa aduca la mal fiecare peste si sa fiu martora la bucuria lui (si el la plictiseala mea). Si da, as merge cu el la targ si daca as observa ca isi doreste ceva i l-as cumpara eu (pffff mai bine ma duc o tura prin alta parte).

Bineinteles ca putem extinde aceasta discutie si la alte arii de petrecere a timpului (sau nu) liber.

In concluzie, cine doreste sa ma cunoasca - sau cine ma cunoaste si are indeletniciri pescaresti sau vanatoresti - il astept la targ. La Romexpo intre 19-21 martie intre 10-18, la standul Expert Spinning.

..pana data vitoare, cand mai discutam despre subiecte asemanatoare, fir intins si vanat in cuiul catarii!! (break a leg!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu