joi, 15 aprilie 2010

JEG

Mi-e scarba. Mi-e scarba de oamenii printre care traim, suntem un popor de lenesi si inapti. La fel ca si conducatorii pe care ii avem.
Nu suntem capabili sa schimbam ceea ce nu ne place, nu suntem capabili sa schimbam ceea ce nu ne place nici macar la noi - pentru ca in continuare ne comportam ca niste jeguri si aruncam gunoaie in paduri fie ca le caram acolo, fie ca le lasam dupa ce facem un gratar, in continuare aruncam mizerii din masini, in continuare mergem cu masina chiar si pana la paine in coltul blocului sau 1 km mai departe de casa, la munca - cand am putea merge pe jos sau cu bicicleta. In continuare ne zgarcim la un bec economic in favoarea becurilor care consuma de 10 ori mai mult.
Nu suntem in stare sa schimbam un sistem defectuos de 20 de ani. Nu avem inteligenta sa ne ridicam importiva celor care nu ne lasa sa traim omeneste. Suntem incapabili sa muncim, sa ne facem treaba ca lumea, incercam sa ne fofilam cat putem "timpul trece, leafa merge". In schimb facem copii cu toate ca nici noi nu avem ce manca, ne cumparam masini care probabil fac cat apartamentul unde stam si cu care nu mergem decat duminica - pentru ca nu avem bani de benzina. Cascam gura la toti incultii cu muci in gat care canta "muzica de petrecere" si ne obligam si copii aia pe care oricum nu trebuia sa ii facem, sa asculte aberatiile alea analfabete.
Asa ca da, mi-e scarba de voi - astia care va regasiti in aceste fraze - ori va mutati voi, ori ne mutam noi cei multi - cei care avem bun simt si dorim sa vedem Romania o tara europeana. O tara unde exista respect pentru cel de langa tine, o tara fara rromi - sau cel putin cu unii mai spalati si mai curati, o tara unde sa mergem cu drag in vacanta si o tara pentru oamenii ce traiesc in ea. Nu o tara din care cei bogati mai pot stoarce cate o picatura de avere!!!
Inca se mai poate schimba ceva...sau este prea tarziu pentru noi ?
Bagajele mele ma asteapta la usa, cand voi vedea ca este prea tarziu - chiar si cu o secunda - am sa va urez noroc si "succesuri" dragii mei!!

Un comentariu: